January 21, 2011

Aku Kembali...

Alhamdullilah aku kembali lagi setelah diduga. Alhamdullilah aku dapat menulis lagi, walau hanya beberapa ayat. Doakan aku wahai teman. Moga tangan ku bisa menari dan menari untuk menghasilkan karya bagi membuat kalian tersenyum. Doakan aku teman, moga jari jemari ini lancar mengetuk papan ke kunci ini. Aku tanamkan semangat dan semangat. Aku mesti kuat bagi mengejar impian dan cita-cita mak dan abah. Ya ALLAH ya Tuhan ku, restuilah apa yang ingin ku khabar dan apa yang ku pinta. Aku moga hanya sedikit kekuatan untuk aku berjuang demi abah dan mak. Kekasih hati terima kasih masih setia berdiri disisi ku, menemani lena ku yang sering kali terganggu.Kasih sayang mu tidak pernah luput bersulam dengan semangat yang kau tiupkan. Terima kasih atas kasih sayang mu itu. Insyallah aku akan kuat sekuat aku yang dulu. amin...

No comments: